سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهشت همین نزدیکی ماست
نگهداری شبانه روزی108معلول ذهنی مرکزخیریه شهید کامیاب شهرستان گنابادبا مشارکت شما نیز می تواند باشد.واریز کمکهای نقدی توسط شماخیرین نیک اندیش به شماره حساب سیبا0105301340004 نزد بانک ملی آدرس موسسه : خراسان رضوی - شهرستان گناباد - خیابان سعدی - روبروی پارک شیرین - تلفن05337224426
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


ومن هم یکی از همه لبخند و توجه تو را میطلبم نه ترحم!
صفحات وبلاگ

امام جمعه گناباد:

تأسیس موسسه خیریه برای تامین هزینه های درمان محرومان در گناباد ضروری است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد خواستار تاسیس موسسه خیریه برای تامین هزینه های درمان محرومان این شهر از سوی مردم شد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام حسن صادقی روز پنجشنبه در مراسم تقدیر از کارکنان مؤسسات خیریه گناباد افزود : برخی از مردم از تمکن مالی برای تامین هزینه های پزشک و داروی مورد نیاز برخوردار نیستند.

وی اظهار داشت: با توجه به بالا بودن هزینه های درمان اگر نیکوکاری ، خیریه ای را برای تامین هزینه های درمان افراد بی بضاعت تاسیس نماید، مطمئنا بسیاری از افراد از این اقدام حمایت می کنند و این خیریه باعث حفظ آبروی مردم نیز می گردد.

وی گفت: مردم گناباد از قدیم الایام در کارهای خیر پیشگام بوده اند و برای تامین اقلام مورد نیاز بخصوص برای درمان موقوفات متعددی از آنها برجا مانده است که متاسفانه حکومت های طاغوتی این موقوفات را از بین بردند و اگر این موقوفات باقی می ماند برخی از مشکلات محرومین بر طرف می گردید.

امام جمعه گناباد افزود: با مجاهدت های امام راحل(ره) و به برکت خون مطهر شهیدان و تلاش های رهبری، مردم و دولتمردان بخشی از این موقوفات دوباره احیا شد و بار دیگر فرصت برای خدمت کردن به جامعه مهیا گردید.

صادقی گفت:هدف تمامی افرادی که در موسسات خیریه در حال فعالیت هستند خدمت به محرومین ، نیازمندان و رضای خدا و پیاده کردن دستورات دین مبین اسلام است.

وی افزود: این افراد نیز نیاز به تقدیر و تشکر دارند زیرا بهترین سرمایه در هر مجموعه ای نیروی انسانی است که صادقانه و عاشقانه کار می کنند.

در پایان این مراسم از کارکنان موسسات خیریه فرزندان امید، ثامن الحجج (ع)، زهرا(س)، نابینایان آشیان مهر، شهید کامیاب و خانه کوثر قدر دانی شد.




موضوع مطلب :

دوشنبه 92 اسفند 26 :: 7:42 صبح