سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهشت همین نزدیکی ماست
نگهداری شبانه روزی108معلول ذهنی مرکزخیریه شهید کامیاب شهرستان گنابادبا مشارکت شما نیز می تواند باشد.واریز کمکهای نقدی توسط شماخیرین نیک اندیش به شماره حساب سیبا0105301340004 نزد بانک ملی آدرس موسسه : خراسان رضوی - شهرستان گناباد - خیابان سعدی - روبروی پارک شیرین - تلفن05337224426
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


ومن هم یکی از همه لبخند و توجه تو را میطلبم نه ترحم!
صفحات وبلاگ
رئیس اداره بهزیستی گناباد:
‌64 درصد مراجعه متقاضیان به مرکز اورژانس اجتماعی گناباد مربوط به طلاق است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: بیش از 64 درصد مراجعه‌کنندگان به مرکز اورژانس اجتماعی گناباد مربوط به طلاق و 21 درصد مربوط به اختلافات خانوادگی است.

علی ستوسر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گناباد‌ با اشاره به افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی گناباد اظهار داشت: مرکز اورژانس گناباد در سه قسمت فعالیت می‌کند که هر سه به صورت فعال در بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی انجام خدمت می‌کنند. رئیس اداره بهزیستی گناباد افزود: این مرکز شامل قسمت مداخله در بحران است که از یک تیم تخصصی شامل روانشناس و مددکار از شش صبح تا شش بعداز ظهر فعالیت می‌کند و مراجعین به صورت خود معرف، معرفی از پایگاه سیار، دادگستری، ارگان‌های ذی‌ربط مداخله در‌باره حل مشکل این افراد صورت می‌گیرد و تلاش می‌شود حد فاصلی بین خانه و کلانتری باشد تا پای کسی به دادگستری کشیده نشود. وی با بیان اینکه به دلیل تعامل سازنده و مثبت توانسته‌ایم خدمات زیادی را ارائه کنیم، ادامه داد: قسمت دیگر اورژانس اجتماعی گناباد خط تلفن 123 است که هیچ محدودیتی برای تماس ندارد و از ساعت هشت صبح تا ساعت شش بعد از ظهر آمادگی لازم برای جوابگویی در هر زمینه برای افراد را دارد. ستوسر تصریح کرد: به دنبال این هستیم که بازگشت به خانواده را برای افراد رقم بزنیم و هدف اصلی در این مرکز این است که فرد با تمام مشکلات خود به آغوش خانواده برگردد. وی افزود: در خدمات سیار که قسمت سوم این مرکز است تیم تخصصی متشکل از مددکار و روان شناس مستقر است که سریعا خود را به محل بحران خواهند رساند و محدود به زمان و مکان نیست چون امکان حضوربرخی از افراد دچار بحران در مرکز وجود ندارد. ستوسر خاطرنشان کرد: بیشتر سعی شده که ماشین مرکز در مکان‌های آسیب خیز مستقر شود تا سریع‌تر به ارائه خدمات بپردازد. وی تصریح کرد: در مرکز اورژانس از ابتدای فعالیت تاکنون مراجعین شامل شش درصد خودمعرف، 10 درصد ازطریق خط 123، 7/7 درصد از طریق تیم سیار، 66 درصد از طریق دادگستری، پنج درصد از طریق نیروی انتظامی، چهار درصد از مراکز بهزیستی و دو درصد از سایر نهادها بوده‌اند. ستوسر تصریح کرد: بیش از 64 درصد متقاضیان این مرکز مربوط به طلاق و 21 درصد اختلافات خانوادگی است و در نتیجه 85 درصد مراجعه‌کنندگان اگر مشکلاتشان حل نشود خانواده ها از هم خواهند پاشید. ستوسر افزود: یک درصد آمار مراجعین مربوط به همسر آزاری، چهار درصد دختران در معرض آسیب، یک درصد خودکشی و سه درصد کودک آزاری بوده است. رئیس اداره بهزیستی گناباد تصریح کرد: در کل مراجعین به مرکز 42 درصد بازگشت به خانواده داشته‌اند و از پرونده‌های طلاق 19 درصد بازگشت به خانواده داشته، 19 درصد در دست اقدام است، 10 درصد عدم همکاری و 31 درصد مداخله بی‌اثر بوده است. وی افزود: 52 درصد پرونده‌هایی که تیمهای تخصصی ما روی آن کارکرده‌اند، نتیجه نداده و طلاق انجام شده است. رئیس اداره بهزیستی گناباد با اشاره به اهداف اصلی مرکز گفت: به موقع بودن، تخصصی بودن و در دسترس بودن سه هدف اصلی مرکز اورژانس اجتماعی است

((((منبع:خبرگذاریفارس))

نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس اداره بهزیستی گناباد:
‌64 درصد مراجعه متقاضیان به مرکز اورژانس اجتماعی گناباد مربوط به طلاق است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: بیش از 64 درصد مراجعه‌کنندگان به مرکز اورژانس اجتماعی گناباد مربوط به طلاق و 21 درصد مربوط به اختلافات خانوادگی است.

خبرگزاری فارس: ‌64 درصد مراجعه متقاضیان به مرکز اورژانس اجتماعی گناباد مربوط به طلاق است

علی ستوسر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گناباد‌ با اشاره به افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی گناباد اظهار داشت: مرکز اورژانس گناباد در سه قسمت فعالیت می‌کند که هر سه به صورت فعال در بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی انجام خدمت می‌کنند. رئیس اداره بهزیستی گناباد افزود: این مرکز شامل قسمت مداخله در بحران است که از یک تیم تخصصی شامل روانشناس و مددکار از شش صبح تا شش بعداز ظهر فعالیت می‌کند و مراجعین به صورت خود معرف، معرفی از پایگاه سیار، دادگستری، ارگان‌های ذی‌ربط مداخله در‌باره حل مشکل این افراد صورت می‌گیرد و تلاش می‌شود حد فاصلی بین خانه و کلانتری باشد تا پای کسی به دادگستری کشیده نشود. وی با بیان اینکه به دلیل تعامل سازنده و مثبت توانسته‌ایم خدمات زیادی را ارائه کنیم، ادامه داد: قسمت دیگر اورژانس اجتماعی گناباد خط تلفن 123 است که هیچ محدودیتی برای تماس ندارد و از ساعت هشت صبح تا ساعت شش بعد از ظهر آمادگی لازم برای جوابگویی در هر زمینه برای افراد را دارد. ستوسر تصریح کرد: به دنبال این هستیم که بازگشت به خانواده را برای افراد رقم بزنیم و هدف اصلی در این مرکز این است که فرد با تمام مشکلات خود به آغوش خانواده برگردد. وی افزود: در خدمات سیار که قسمت سوم این مرکز است تیم تخصصی متشکل از مددکار و روان شناس مستقر است که سریعا خود را به محل بحران خواهند رساند و محدود به زمان و مکان نیست چون امکان حضوربرخی از افراد دچار بحران در مرکز وجود ندارد. ستوسر خاطرنشان کرد: بیشتر سعی شده که ماشین مرکز در مکان‌های آسیب خیز مستقر شود تا سریع‌تر به ارائه خدمات بپردازد. وی تصریح کرد: در مرکز اورژانس از ابتدای فعالیت تاکنون مراجعین شامل شش درصد خودمعرف، 10 درصد ازطریق خط 123، 7/7 درصد از طریق تیم سیار، 66 درصد از طریق دادگستری، پنج درصد از طریق نیروی انتظامی، چهار درصد از مراکز بهزیستی و دو درصد از سایر نهادها بوده‌اند. ستوسر تصریح کرد: بیش از 64 درصد متقاضیان این مرکز مربوط به طلاق و 21 درصد اختلافات خانوادگی است و در نتیجه 85 درصد مراجعه‌کنندگان اگر مشکلاتشان حل نشود خانواده ها از هم خواهند پاشید. ستوسر افزود: یک درصد آمار مراجعین مربوط به همسر آزاری، چهار درصد دختران در معرض آسیب، یک درصد خودکشی و سه درصد کودک آزاری بوده است. رئیس اداره بهزیستی گناباد تصریح کرد: در کل مراجعین به مرکز 42 درصد بازگشت به خانواده داشته‌اند و از پرونده‌های طلاق 19 درصد بازگشت به خانواده داشته، 19 درصد در دست اقدام است، 10 درصد عدم همکاری و 31 درصد مداخله بی‌اثر بوده است. وی افزود: 52 درصد پرونده‌هایی که تیمهای تخصصی ما روی آن کارکرده‌اند، نتیجه نداده و طلاق انجام شده است. رئیس اداره بهزیستی گناباد با اشاره به اهداف اصلی مرکز گفت: به موقع بودن، تخصصی بودن و در دسترس بودن سه هدف اصلی مرکز اورژانس اجتماعی است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905060313#sthash.9uSPlkLd.dpuf



موضوع مطلب :

دوشنبه 93 اردیبهشت 8 :: 7:54 صبح